Nem sokkal azt követően, hogy Japánban bemutatkozott a Suzuki Swift új generációja, most az európai piacra szánt modellt is megismerhetjük, amelynél van néhány apró és egy nagy eltérés – nálunk alapáron 5 fokozatú kézi kapcsolású váltót adnak. Mifelénk egyszerű fekete keretet kap a hűtőrács, – legalábbis induláskor – nem lesz részben vagy teljesen krómozott változat. A fényszórókban L, a hátsó lámpákban patkó alakú mintát látunk, a korábbinál látványosabb vonalvezetést új színekkel is ki lehet emelni (Frontier Blue Pearl Metallic, Cool Yellow Metallic, Burning Red Pearl Metallic).
Nem egyszerűen csak megtükrözték a műszerfalat a balkormányos kialakítás miatt, de a kormánytól jobbra helyezik el a motorindító gombot – a Japán modell jobbkormányos műszerfalán szintén a jobb oldalon, a lámpakapcsolónál, az ajtó mellett helyezik el azt. A szellőzést még fizikai kapcsolókkal lehet vezérelni, de már alapáron adják az érintőképernyős fejegységet, ami az európai modellnél 9 colos képátlójú. Vezetéknélküli telefoncsatlakoztatás, beszédvezérlés (várhatóan csak világnyelveken) is van a fedélzeten, illetve a Suzuki Connect távoli hozzáférés is. A csomagtér 265 literes, a rakodóperem 705 mm magasan van.
A Suzuki Swift karosszériájának hossza 3860 mm, szélessége 1735 mm, magassága 1495 mm és ehhez 2450 mm-es tengelytávolság tartozik – változatlan szélesség és tengelytáv mellett a hossz 20 mm-rel, a magasság 15 mm-rel gyarapodott. Az opciós Allgrip összkerékhajtással 1520 mm az új modell magassága, ami szintén 15 mm-es gyarapodás az elődhöz képest, a fordulókör átmérője 9,6 méter. Az 1197 köbcentis Z12E motorkódú 3 hengeres szívómotor teljesítménye 82 LE (5700/perc), nyomatéka 110 Nm (4500/perc), ahogy eddig, úgy ezután is 12 voltos lágyhibrid rendszert (3,1 LE/60 Nm) adnak ehhez. Bővítették a vezetőtámogató rendszerek tudását, a vészféksegéd radar- és kamera alapján dolgozik, már fáradtságfigyelő is van az alapfelszerelések között.
Az európai Suzuki Swiftet mutató képek közé egy rosszul retusált darab is bekerült, a kanyargós úton haladó kék autónál a kerekeket nem sikerült a háttérhez igazítani. A látható bal első keréknél csak a felni külső peremét forgatták meg, a látható belső rész áll, nem mosódik el az éle. A bal hátsó keréknél utólag, a kerék digitális megforgatása tettek oda egy szürke foltot, így az megint nem mosódott el, de dolgok mai állása szerint ellentmond a fizikának az is, hogy a felni forog, a gumiabroncs pedig áll – élesen látható a mintázat. Az autó alatt látható jobb hátsó kereket meg egyszerűen elfelejtették megforgatni, így áll, mint a cövek, miközben körülötte a háttér és a talaj is száguld…