Eddig a Clarity nevű dedikált autóban kínálta a tüzelőanyagcellás modelljét a Honda, a 2025-ös modellévtől már a sorozatgyártású Honda CR-V szabadidő-autó karosszériájában lesz elérhető ez a technológia. A Honda CR-V e:FCEV esetén az első kerekeket egy 174 LE/310 Nm teljesítményű villanymotor hajtja, ehhez az energiát egy 17,7 kWh kapacitású akkumulátor szállítja az energiát. Ezt lehet tölteni külső forrásról is, de alapvetően a 92,2 kW kimenő teljesítményű tüzelőanyagcella dolga ez, a hidrogéntartály 4,3 kg hidrogéngáz befogadására alkalmas. A hatótávolság 434 km, akkumulátorról 46 km-t tud megtenni az autó.
A Honda CR-V e:FCEV karosszériaszerkezetét a hidrogéntartály miatt hátul átalakítják, az 9%-kal merevebb lesz miközben csökken a csomagtartó térfogata, a megváltozott tömegelosztás miatt áthangolják (rugók, lengéscsillapítók, stabilizátorok) a felfüggesztést a benzines és hibrid változathoz képest. A Honda úgy számol, 1 év alatt mintegy 2000 darab CR-V e:FCEV villanyautót fog értékesíteni az Észak-Amerikai piacon, elsődlegesen Kaliforniában, ahol az autó még akkor is használhatja a HOV-sávokat, ha csak a vezető ül benne.
A második generációs tüzelőanyagcella a GM-mel közös fejlesztés, és a Clarity-ben használt egységnél 66%-kal olcsóbban állítható elő, legalább kétszer hosszabb az élettartama és hideg hőmérsékleten sokkal jobban működik – az összeszerelést a michigani Fuel Cell System Manufacturing üzem végzi.