A Volvo kínálatának 2002 óta volt állandó tagja az XC90-es szabadidő-autó, amelynek megjelenését még a folyamatos modellfrissítések során se kellett megbolygatni. Az első generációból világszerte 636 ezer darabot, hazánkban a hivatalos csatornán keresztül 1308 darabot értékesítettek. De miről is álmodik egy Volvo XC90 tulajdonos? Hát 7 üléses belsőről, Momentum felszereltségről és D5-ös jelzésű motorról.
Ez a kombináció természetesen az új XC90-esből is elérhető lesz, a D5 Kinetic felszereltséggel és összkerékhajtással 14 930 000 Ft-ért szerepel az árlistában, a harmadik üléssor egyszerű, 490 000 Ft-os extrafelszerelés. De nem csak a sarkosabb megjelenésre kell odafigyelni az új autónál, hiszen új a márkajelzés, az arculat, és ezzel párhuzamosan új ügyfélkört szeretnének megszólítani vele.
Például már a luxusautókkal is állja a versenyt a belső tér: masszázsfunkciós ülés, 50 százalékkal nagyobb üvegtető, fel-a-fejjel kijelző, 19 hangszórós Bowers and Wilkins hifi is elérhető a feláras felszerelések között, és akkor még ott van a T8-as jelzésű benzin-elektromos hibrid hajtás, amivel megelőzi a vetélytársakat. Nem csoda, hogy népszerű az új XC90, március 7-ig már világszerte 18 000 megrendelést adtak le a típusra, hazánkban például 74-et adtak már el, ebből 19 darab a First Edition – arányaiban ezen a téren világelső Magyarország.
Az első megrendelők egyébként júniusban ülhetnek majd bele a Volvo XC90-esükbe, hazánkban ekkor indul a forgalmazás. A magyar sajtótájékoztatón egy tesztelésre használt prototípust lehetett közelebbről megnézni, de nemsokára már viszik is tovább. Aki bele akar ülni az autóba, annak muszáj lesz még várnia két hónapot.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!