Még épp időben mutatkozott be a Ferrari SF90 Spider, hiszen az olasz márka első hálózatról történő hibrid hajtással szerelt modelljének nevében szereplő szám az F-1-es istálló évfordulójára utal, épp csak a Stradale, azaz utcai jelzőt cserélték le Spider-re. Utóbbi egyébként nem helytálló, hiszen a „pók” elnevezés anno a vászontetők sok lécből álló, a pókok lábára emlékeztető rudazatára utalt, míg a legújabb nyitható tetős Ferrari közvetlen elődeihez hasonlóan többrészes tetőt kapott.
A kupéhoz képest a műszerfalat előrébb mozgatták, az A oszlopok vékonyabbak lettek és laposabb szögben áll a szélvédő, a tető 20 mm-rel került alacsonyabbra. Utóbbi anyaga alumínium, ami 40 kg-ot spórol az acélhoz képest, a külön mozgatható hátsó szélvédő szélfogóként üzemel nyitott módban. Speciális aktív aerodinamikai elemek gondoskodnak arról, hogy a kabrió ugyanolyan leszorító-erőt termeljen (az Assetto Fiorano csomag rendelése esetén 390 kg 250 km/órás sebességnél), mint a kupé. A karbon fokozott alkalmazásával elérték, hogy a korábbi Spiderekhez képest változatlan tömeg mellett 30%-kal emelkedett a karosszéria csavarodási merevsége. A karosszériaváz megerősítése és a tetőmechanizmus miatt 100 kg-mal lett magasabb a saját tömeg a kupéhoz képest.
Az SF90 Spider is 1000 lóerős rendszerteljesítménnyel rendelkezik, ami a 780 lóerős 4,0 literes biturbó V8-asból és összesen 220 lóerőt teljesítő három villanymotor együttműködésének köszönhető. Kettő villanymotor az első kerekeket hajtja, tehát összkerékhajtású a konstrukció, a 7,9 kWh kapacitású akkumulátor legfeljebb 25 km megtételére elegendő energiát tud tárolni. A hibrid rendszer ugyan 270 kg-mal növeli a tömeget, de cserébe 220 lóerőt és az elektromos első tengely miatt sokkal jobb irányíthatóságot is ad. Egy kicsit ugyan romlanak a számok, de azért nem lehet panaszkodni a 2,5 másodpercig tartó 0-100 km/óra gyorsulásra, a 0-200 km/óra sprint megvan 7 másodperc alatt, a csúcssebesség 340 km/óra; ehhez a tempóhoz képest a tető csiga lassúságú, hiszen 14 másodpercet vesz igénybe a nyitás/zárás.
Ahogy a kupénál, a Ferrari SF90 Spidernél is választható az Assetto Fiorano csomag, amely legkönnyebben a kétszínű fényezésről azonosítható. Ez a GT versenyautókról származó Multimac lengéscsillapítókkal, még több karbonnal és így 21 kg-mal alacsonyabb saját tömeggel, és közúti használatra homologizált Michelin Pilot Sport Cup 2 abroncsokkal rendelkezik.