653 lóerős rendszerteljesítményével és szándékosan polgárpukkasztó megjelenésével a BMW XM szabadidő-autó erősen kezdett, és most itt a még erősebb folytatás, hiszen most közreadták a legfontosabb részleteket a kínálatot megkoronázó Red Label változatról, amely 748 lóerős rendszerteljesítményével az M GmbH és egyben a BMW valaha volt legerősebb, sorozatgyártású autója. A névnek megfelelően ezt a modellt a piros karosszériadíszekről lehet felismerni, egyébként 1 matt, 8 metálfény és 50 Individual szín közül választhatnak az ügyfelek.
A 748 LE/1000 Nm rendszerteljesítmény a következőkből áll össze: a 4,4 literes V8-as biturbó 585 LE (5600/perc) és 750 Nm (1800-5400/perc) teljesítményű, a villanymotor 197 LE/280 Nm teljesítményű, de utóbbi rövid ideig, például álló helyzetből induláskor 450 Nm leadására is képes. Mindez arra elég, hogy a hatalmas méretű szabadidő-autót 3,8 másodperc alatt gyorsítsa 100 km/órás tempóra, a végsebesség alapesetben 250 km/óra, de az M Driver’s Package rendelésekor a limitet 290 km/órára emelik. A 25,7 kWh kapacitású akkumulátorral 75-83 km az elektromos hatótávolság, a 7,4 kW-os fedélzeti töltővel 4 és ¼ óra alatt tölthető fel a telep – van akkumulátor-előkondicionálás (fűtés vagy hűtés) a töltés sebességének felgyorsítására. A BMW XM Red Label számára áthangolták az aktív felfüggesztést.
A forgalmazás megindulásakor (április 28.) lesz elérhető az 500 példányban készülő limitált széria, amelynél mattfekete fényezést a piros karosszériadíszek mellett pirosra festett hátsó diffúzorral kombinálják, az ülések fekete-piros bőrkárpitot kapnak, az „1 of 500” jelvényt a központi képernyő alatt helyezik el a műszerfalon.
De nem csak felfelé bővítik most, a forgalmazás hivatalos megindulásakor a BMW XM kínálatot, hiszen most itt vannak az első információk az 50e jelzésű alapmodellről is. Erről hivatalosan annyit mondanak, hogy plug-in hajtás 76-84 km-es elektromos hatótávolságot biztosít, nemhivatalosan pedig ugyanaz a hajtás, mint a 7-es sorozat M60e változatában: a 380 lóerős 3,0 literes soros 6 hengeres turbómotor mellett egy 197 lóerős villanymotor hajt, a rendszerteljesítmény 571 LE/800 Nm.