Minimális eltérések vannak a korábban megismert Toyota bZ4X villanyautó és annak ikertestvére, a Subaru Solterra között, utóbbi orrán olyan keret jelent meg, amivel a hűtőrácsra utalnak, kerek ködfényszórókat tettek az alsó légbeömlő sarkaiba, és nem borítja színre fújt műanyag takarólemez a fényszórót. Az utastérben már csak a márkajelzés jelenti az eltérést, illetve a kárpitok és a színek, utóbbiakkal különböztetik meg autóikat az egyes márkák.
A karosszéria hossza 4690 mm, szélessége 1860 mm, magassága 1650 mm és ehhez 2850 mm-es tengelytávolság tartozik. A Subaru Solterra is elérhető lesz elsőkerékhajtással (204 LE) és összkerékhajtással (218 LE rendszerteljesítmény), a 71,4 kWh kapacitású akkumulátorral előbbi hatótávolsága a japán mérési ciklus alapján 530 km, utóbbié 460 km – a WLTP módszer szerint ennél szerényebb értékekre számíthatunk.
Noha ugyanarról a műszaki alapról van szó, az egyik márka e-TNGA, a másik e-Subaru néven hivatkozik rá, de műszakilag ugyanaz a tudás. A Subaru első dedikált villanyautójának forgalmazása 2022 közepén indul világszerte.