Alig két év alatt sikerült kerékre állítani a svájci Picasso Automotive első modelljének teljesen működőképes prototípusát, a sorozatgyártás 2023 végén indul és addig még a finomhangolással foglalkoznak a mérnökök. Mindössze 21 példányt készítenek ebből, az elsőt megtartják maguknak, a fennmaradó 20-as adók nélkül 820 000 eurós áron adják.
Karbonból és különösen könnyű anyagokból építették fel az egész járművet, így sikerült elérni, hogy az utcai használatra alkalmas kupé tömege mindössze 980 kg. Például a karbon vázhoz az autóiparban használt leghosszabb karbon elemeket – 324 centisek – használnak fel az oldalfalakhoz, a karosszériaelemek rögzítését sikerült fém (csavarok, stb.) nélkül megoldani. Az autó virtuálisan már rengeteg időt töltött szélcsatornában és folyadékáramlási vizsgálatokon, az aerodinamikai csomag végsebességnél – 315 km/óra – 960 kg leszorító-erőt termel.
Az ülések mögé egy, az olasz Autotecnica Motori nevű cég által készített 2996 köbcentis V6-os biturbót szerelnek, aminek 660 lóerő és 720 Nm a teljesítménye – a leszabályozási fordulat 8000/perc –, a váltó a Sadev 6 fokozatú, szekvenciális egysége. Az autóhoz esőfelismerő (vizes út) rendszert készítettek, így ilyen körülmények között automatikusan visszavesz a teljesítményből az autó. A világon elsőként a Picasso 660 LMS kap okos fékbetéteket, a Brembo által szállított rendszer (elöl 350×34 mm-es tárcsa 4 dugattyús nyereggel, hátul 355×28 mm-es tárcsa 2 dugattyús nyereggel) fékbetétje aktívan méri a hőmérsékletet, és a betétvastagságot is figyeli.