Alaphangon 10 millió dolláros kiadást jelent, ha valaki egy Ferrari 250 GT SWB-t akar vásárolni, a dolgot nehezíti, hogy nagyon ritkán bukkan fel egy-egy példány a piacon, aztán ott van a 60 éves technika, amelynek a fenntartása szintén nehéz. Itt jön a képbe a brit RML műhely, amely már korábban megkezdte a munkát az egyszerűen SWB névre keresztelt autón, amelynek most készült el az első, már ügyfélnek szánt példánya.
Az eredeti tervekhez képest kicsit nehezebb lett a végeredmény, hiszen 1700 kg-ot nyom a mérlegen az RML SWB, amelynek a megépítéséhez egy Ferrari 550 Maranello-t vesznek alapul, amit először is teljesen lecsupaszítanak, majd elvégzik a szükséges módosításokat, hogy a sokkal kisebb méretű, karbonból készített karosszériát ráépítsék. A külső borítólemezek 99%-ban 2,5 mm-es eltérésen belül megfelelnek az eredetinek, 60%-ban tökéletes az illeszkedés. Az A oszlopok, a tető és a C oszlopok tömege 40 kg, ami 30 kg-mal alacsonyabb az 550 Maranello tetejénél – ettől jóval alacsonyabbra kerül a tömegközéppont. A karosszéria külsejét fényezik csak, az ajtókat feltárva a lakkozott karon-szövetet lehet látni, az első ügyfélautón látható egyedi kék színnek még nem találtak megfelelő nevet, ami kifejezné annak mélységét.
Az 550 Maranellóhoz képest összement karosszéria miatt nem kell aggódni, úgy alakították ki az utasteret, hogy 2 méter magas emberek is kényelmesen elférnek ott, és be tudják állítani az ideális vezetési pozíciót. Bőrrel vonják be a műszerfalat, az összes kapcsoló fémből vagy üvegből készül, a legfontosabb modern kényelmi extrák – légkondicionáló, navigációs rendszer, pohártartók, telefonkapcsolódási lehetőség – ott vannak a fedélzeten, igaz, rejtve maradnak, ha nincs rájuk szükség.
Nem nyúlnak az erőátvitelhez, az 5,5 literes V12-es Ferrari szívómotor 485 lóerős, a váltó 6 fokozatú, kézi kapcsolású. A biztonság kedvéért megnövelik a hűtőrendszer teljesítményét, hogy sivatagi klímában is tartósan tudjon nagy teljesítményt nyújtani a gép, de az se okoz neki gondot, ha Dubaiban dugóba kerül 50°C-os hőmérsékleten, és ott akár több órán keresztül araszol. Új kipufogót kellett készíteni a kisebb méret miatt, és akkor már kisebb ellenállású rendszert készítettek, amitől szabadabban pörög fel a blokk. Az RML SWB ára adók nélkül 1,35 millió font, azaz 580 millió Ft, és legfeljebb 30 példányt készítenek belőle.