Rögtön 3 újdonságot is vitt a Ruf manufaktúra a Monterey Car Week rendezvénysorozatra. Teljesen új, hengerenként 3 szelepes, változó szelepvezérlésű, DOHC léghűtéses turbómotort készítettek, a száraz karteres olajozású, 3,6 literes 6 hengeres boxer teljesítménye 550 LE és 750 Nm. Ezt az erőforrást a Tribute elnevezésű, a klasszikus 911-es vonásait magán viselő karosszériába építették be, amelyet a Ruf saját, karbon műszaki alapjára építettek fel – utóbbinak köszönhetően körben kettős keresztlengőkaros felfüggesztést használnak vízszintes rugóstagokkal.
A Ruf R Spyder egy tető nélküli kétüléses autó, amelyhez a kiindulási alapot a 911 GT3 jelentette, tehát annak a magas fordulaton dolgozó, 4,0 literes szívómotorja hajtja a hátsó kerekeket, a váltó 6 fokozatú, kézi kapcsolású, és karbon-kerámia fékrendszert építenek be. A hátsó fedelet karbonból készítették el, alatta a bukósisakok tárolására alkalmas tárolót is kialakítottak. Az utasokat egymástól elválasztó hosszanti merevítőből bukkan elő a kronográf. Megszabadultak a külső tükröktől, amelyeket az első sárvédőre helyezett kamerákkal és monitorokkal váltanak ki.
A CTR3 Evo a Ruf manufaktúra eddigi legerősebb autója, amely a továbbfejlesztett, folyadékhűtéses 3,8 literes 6 hengeres biturbó boxermotornak köszönhető. A száraz karteres olajozású erőforrás új, változó szelepvezérlést (szelepnyitás időpontja és mélysége is változtatható) és közvetlen benzinbefecskendezést kapott, így a teljesítménye 800 LE (7100/perc) és 990 Nm (4000/perc).
Továbbra is a Ruf saját karbon műszaki alapját használják, elöl MacPherson rugóstagos, hátul többlengőkaros felfüggesztést használnak – utóbbinál vízszintes rugóstagokkal. A karbon kerámia fékrendszer 15 colos tárcsákat használ, amelyeket körben 6 dugattyús nyergek szorítanak. A Ruf CTR3 Evo-nál módosítottak a megjelenésen, hátul már egyszerű kerek lámpákat használnak, és aktív lett a nagy méretű hátsó légterelő.