Kifejezetten a fejlődő országok számára fejlesztette ki a Hyundai a HB20-as kisautót, amely az európai i20-assal ellentétben egyszerűbb kialakítást, nagyobb hasmagasságot kap. Ott látjuk a kocsi elején a vízesés hűtőrácsot, az ötajtós változaton a C oszlop műanyag betétjével igyekeztek megvalósítani a „lebegő tető” látványát.
A HB20 és HB20S modellek szürke vagy barna műszerfallal jönnek, a HB20X esetén fekete a műszerfal és narancs színfoltok is vannak rajta. Azonos felszereltséggel és motorral nagyjából egy árban vannak a különféle modellek, azonban az ötajtósból van fapados (3,4 millió Ft-tól), a szabadidő-autós körítésű X modell pedig csak a legnagyobb 1,6-os motorral választható (4,7 millió Ft-tól).
Új fejlesztésű, 1,0 literes háromhengeres szívómotor az alap erőforrás, aminek 80 lóerő a teljesítménye, az 1,6-os négyhengeres alkohollal 130, benzinnel 123 lóerős. Utóbbinál drágább az 1,0 literes, 120 lóerős turbómotor, amelyet a Diamond és Diamond Top csúcs-szinteknél az 1,6-os szívómotor helyett kínálnak, ehhez a motorhoz csak hatfokozatú automatikus váltót párosítanak, ami egyébként feláras a négyhengereshez. A kézi kapcsolású váltó ötfokozatú.