Kétféle plug-in hibrid hajtást is kínál majd a jövőben a PSA Csoport az EMP2-es padlólemezre épülő autóihoz, ezek közül már többször is szó volt az 1,6-os turbómotort és az elektromos hátsó tengelyt használó változatról, ami 300 lóerős rendszerteljesítménnyel rendelkezik majd. Most pedig itt a csak elsőkerékhajtással kínált, 225 lóerős rendszerteljesítményű hajtás, amelyet egy C5 Aircross-ba építve mutatnak meg.
A belső égésű motor jelen esetben is a 180 lóerő teljesítményű 1,6-os turbó, ezen kívül még egy 110 lóerős villanymotor hajt be a nyolcfokozatú automatikus váltóba, az első kerekeket legfeljebb 225 LE/337 Nm hajtja. A csomagtér-padló alá kerül a lítium-ion akkumulátor, ami 50 km-es elektromos hatótávolságot biztosít – ezzel a zöld rendszám használatára jogosítja fel az autót –, a töltési idő normál konnektorról 8 óra, fali töltővel ez 2 órára csökkenthető.
A Citroën C5 Aircross Hybrid tanulmánynál fehér/sötétkék/kék színű dekorációt alkalmaznak, ettől eltekintve már a 2020-tól megvásárolható autóval van dolgunk. Amíg a 19 colos felnik maradnak, a külsőhöz hasonlóan kontrasztos színösszeállítású utasteret tompítják majd.