Az adó- és egyéb előnyöket élvező japán kei-kategóriában a törvény szabályozza a külső méreteket, aktuálisan 3,4 méteres lehet a hossz és 1,48 méteres a szélesség – a Honda N-Box előző és legújabb generációja is betartja ezeket, mégis, az autógyár mérnökeinek sikerült 55 mm-rel szélesebb utasteret kialakítani a generációváltás során. Mivel a legjobb térkihasználást a dobozforma adja, és az autó neve is ezt jelenti, a megjelenés nem sokat változott, és megtartották a különböző személyiséget kölcsönző eltérő orrokat is.
Az utastérben eddig analóg műszeregység volt a szélvédő tövében, az új Honda N-Box esetén 7 colos képátlójú digitális kijelző tájékoztatja a sofőrt a kormány mögött, a központi érintőképernyő 9 colos képátlójú. Megtartották a 4 darab, külön-külön állítható ülést, a hátsó oldalsó tolóajtókat. Ahogy eddig, a jövőben is a 0,66 literes 3 hengeres szívó (58 LE) és turbós (64 LE) változatával szerelik a Honda N-Box mini egyterűt, a váltó minden esetben fokozatmentes automatikus, az összkerékhajtás feláras.