Azon kívül, hogy a karosszéria megjelenését divatosabbá tették – tele vannak a lemezek mindenféle hullámmal – lecserélték a Nissan NP300 Navara pickup alvázát is, amely merevebb lett a korábban használtnál, és tartósabb is. Hogy pontosan mit értenek utóbbi alatt, nem derült ki, de talán új korróziógátló bevonatot kapott.
Nagyobb lett a hasmagasság, a tető alacsonyabbra került, ennek ellenére az utasoknak sokkal jobb dolga van. Az első ülések remekül tartják a testet, azok a szakemberek is besegítettek ebbe, akik a NASA-nál felelősek az űrhajósok székeiért. A gazdagabban felszerelt modelleken hátsó légbeömlő is lesz, a műszeregységben elhelyezett multifunkciós kijelző immár 3D-s megjelenítésre alkalmas monitor.
Első körben nyújtott (egymással szembe nyíló ajtók) és dupla fülkés karosszériával lehet majd megvásárolni az NP300 Navarát, hátsó- vagy kapcsolható összkerékhajtással, 2,5 literes benzines vagy 2,5 literes turbódízellel. Utóbbiról annyit árultak el, hogy két teljesítménnyel – 161 LE/403 Nm és 188 LE/450 Nm – lesz elérhető, és most még csak az Euro 5-ös előírásokat teljesíti. Ezen várhatóan még módosítanak, mire Európába is megérkezik a típus, a barcelonai gyártású Navara már Euro 6-ot is tud majd. A hatfokozatú, kézi kapcsolású helyett 7 fokozatú automatikus váltó kérhető, a V6-os dízelről egyelőre nincs szó.
Nem tudjuk, hogy a Nissan NP300 Navara testvérmodellje, a Mitsubishi új pickupja mikor mutatkozik majd be, és arról sincsenek információk, hogy a Mitsubishi Fiat-tal kötött pickup-együttműködése erre az új típusra vonatkozik, vagy netán a jelenlegi L200-ast márkázzák majd át a dél-amerikai piacokon.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!