A világpiacnak kell osztoznia a most bejelentett Audi R8 V10 GT RWD limitált széria 333 példányán, amelynél az eddigi legjobb vezetési élményt ígérik. Ennek elérése érdekében a hátsókerékhajtáshoz az eddig csak az összkerékhajtással elérhető teljesítményt (620 LE/565 Nm) adják, és karbon alkatrészek, verseny-alufelnik és karbon-kerámia fékrendszer beépítésével 20 kg-mal csökkentik a saját tömeget.
A 7 fokozatú duplakuplungos váltónál rövidebbre vették a végáttételt, gyorsabbra programozták a kapcsolásokat, a 0-100 km/óra gyorsulás ideje 3,4 másodpercre javult – ez 4 tizeddel gyorsabb a normál R8 RWD idejénél, és 3 tizeddel marad el az összkerékhajtású változatétól –, a 0-200 km/óra gyorsulás 10,1 másodpercig tart és 320 km/óra a csúcs.
A kormányra kerül egy kapcsoló, amivel a menetstabilizáló beavatkozását lehet 7 fokozatban állítani driftelésnél, van egy másik dedikált kapcsoló a kipufogórendszerbe épített pillangószelep kapcsolására. Karbonból készítik az első stabilizátort, extraként adják a szereléssel állítható rugóstagokat. Minden egyes Audi R8 V10 GT RWD sorszámos plakettet kap, Németországban 225 000 euró az indulóár.