A veszélyességük miatt tiltották be 1986-ban az 1982-ben alapított B-csoportos raliautókat, amely rövid tündöklésük alatt igazi legendák lettek. Most a legendás versenyautók közül rögtön hét darabra lehet majd licitálni az Artcurial árverési ház és a Retromobil kiállítás közös Parisienne 2021 árverésén.
Az 1985-ös Peugeot 205 Turbo 16 Evo II-est a világbajnok Timo Salonen vezette az 1986-os Svéd Ralin, Bruno Saby az 1986-os Korzika Ralin hajtotta, és a mellékelt papírokban még mindig a Peugeot Talbot Sport szerepel tulajdonosként. Rögtön két Lancia is van, mindkettő a Martini-fényezést viseli, az egyik egy 1983-as 037, a másik egy Delta S4 1986-ból.
Ezenkívül egy Ford RS200-as, egy Renault 5 Maxi Turbo és egy MG Metro 6R4-es is van a gyűjteményben, amelynek a legbecsesebb darabja egy Audi Quattro Sport S1.
Utóbbi egyébként nem is igazi B csoportos raliautó, hanem egy 1988-ban összerakott példány, amelyet a Race of Champions versenyekre raktak össze Ingolstadtban.
A hét autót a nyolcvanas évek végén – a kilencvenes évek elején szedte össze Michel Hommel – aki később sportautókat is gyártott – és Olivier Quesnel, a Peugeot és a Citroën korábbi motorsport-főnöke. A becslés szerint az Audi ára 1,2 millió dollár, a teljes gyűjtemény becsült minimális értéke 4,4 millió dollár.