Korábban beszámoltunk már arról, hogy a 7,0 literes szívó V8-assal hajtott Chevrolet Camaro Z/28-as milyen gyors időt futott a Nürburgringen, és most elárulták a fürgeség egyik titkát, ami nem más, minthogy megtanították repülni az autót.
Arról van szó, hogy a német versenypályán több alkalommal is a levegőbe emelkedik az autó, alaphelyzetben leérkezéskor befékezne az elektronika, hiszen ő csak annyit érzékel, hogy hirtelen megváltozik az épp földet érő kerék fordulatszáma. Ehhez képest a Camaro Z/28-ason van egy érzékelő, amely azt nézi, hogy épp mennyire van összenyomva a rugó. Ha azt érzékeli, hogy levegőbe emelkedett az autó, akkor ideiglenesen pár pillanatra deaktiválódik a menetstabilizátor. Leérkezéskor nem fékez az elektronika, ami a Nürburgringen nagyjából 5 másodpercet jelent.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!