Belenyúlt a Nissan abba, hogy milyen autóneveknek van pajzán hangzása magyar nyelven, az Oroszországban forgalmazott Datsun On-Do kezdte az egészet, most pedig Genfbe is elhozták a Nissan IMx Kuro tanulmány. A Leaf padlólemezére épülő szabadidő-autó előzetesével van dolgunk, hiszen anno az IMx előlegezte meg az elektromos autó második generációját.
Nem egyszerűen egy szabadidő-autóval van dolgunk, a két villanymotor (tengelyenként egy-egy) összesen 423 lóerős teljesítményű, a 700 Nm-es maximális nyomaték a GT-R Nismo változatán is túltesz! A Tokio Motor Show-n korábban bemutatott tanulmányt továbbfejlesztették, megkapta a japán cég által fejlesztett agy-jármű interfészt, amit nem csak az egyes rendszerek vezérlésére használnak a fejlesztők, de annak segítségével az önvezető rendszer is tanul, például érzékeli, mikor nem érzi jól magát az utas, és ahhoz igazítja a vezetési stílust (értsd sportosan vagy finoman vegye-e a kanyarokat az elektronika).
Az akkumulátort nem részletezik, annyit mondanak, hogy áttervezték azt az energiasűrűség növelése érdekében, és hogy több mint 600 km-es hatótávolságot tesz lehetővé egy feltöltéssel. A töltési időket se közlik, csak annyit, hogy magától képes elmenni a dokkolóállomásra, ahol aztán vezetéknélküli töltéssel tankolja meg magát a Nissan IMx Kuro.