A jelenleg kínált – kínai konstrukciókon alapuló – villanymotoros haszonjárművei mellé a japán HW Electro elkészítette saját, a japán kei-szabályoknak megfelelő Puzzle nevű modelljét, amellyel még az USA-ban is szerencsét próbálnak. Adott alapterületen (hossz 3395 mm, szélesség 1475 mm, magasság 1920 mm, tengelytávolság 2480 mm) a lehető legnagyobb rakteret biztosítják a függőleges és sík falak, a formatervező Ivo ter Hennepe csak 45 és 90°-os szögeket használt. A helykihasználás mellett a javítást is megkönnyítik a sík burkolatok.
A beltér érdekessége, hogy az oldalfalakon és műszerfalon lévő lyukak segítségével a sofőr saját igényei szerinti tartókat tud használni. Szándékosan van magasan padló hátul, hiszen futárjárműnek szánják a kis méretű HWE Puzzle-t, így könnyebb az oda be- és kipakolás, a kerékjáratok se lógnak be a szabályos méretű térbe. Az anyósülés lehajtásával hosszabb tárgyak is szállíthatók, de ez inkább arra van, hogy az munkaállomás legyen a sofőrnek – vagy az adminisztrációhoz, vagy a laptopjához.
A HWE saját, felhő alapú szolgáltatásokkal dolgozó logisztikai rendszerével szállítja a Puzzle-t, de természetesen lehetőség van a vásárló megoldásának átvételére is. A japánoknak annyiból reálisan állnak az USA piacához, hogy ott alapvetően a zsúfolt nagyvárosi utcákon látják életképesnek a kis méretű, elektromos haszonjárművet, ahol a megszokott – Európában 3,5 tonnás össztömegű – haszonjárműveknél sokkal kisebb helyet igényel csomagkiszállításnál. A technikáról annyit mondanak, hogy egy feltöltéssel 200 km a hatótávolság, a HWE Puzzle sorozatgyártása 2024-ben indul, az exportját 2025-ben kezdik meg.