Részletekben fogjuk megismerni a Peugeot 3008/5008 szabadidő-autók új generációját, elsőként az új műszerfalat mutatták meg. Ennél a nagypaneles kialakítást ötvözik a márkára jellemző i-Cockpit elrendezéssel, tehát közös üvegpanel alatt kap helyet a kormány mögötti monitor és a központi érintőképernyő, és ezt magasan helyezik el – a tartó a szélvédő tövéből nyúlik előre, az összesen 21 col képátlójú, ívelt panel mögötti kijelzők nem érnek hozzá a szövettel borított műszerfalhoz.
A klasszikus középkonzol helyén van a programozható csempékkel rendelkező érintőképernyő, a két első ülés közötti konzolon is van néhány fizikai kapcsoló, a rádió hangerőállítója, az üzemmódválasztó, a motorindító kapcsolót az irányváltóval együtt a kormány karimája mögé rejtik. Érdekes, hogy nem csak az ülések közötti konzolon van elektromos szélvédőfűtés kapcsoló, de a kormánytól balra is látunk egy ilyet. Az őszi bemutatóig várhatóan még több részletben adnak majd közre információkat az új Peugeot 3008/5008 szabadidő-autókról, például a sorozatgyártásban először ezeknél használt STLA Medium műszaki alap tudásáról, vagy hogy milyen formában (hajtással) marad a kínálatban az akkumulátoros-elektromos hajtású új modellek mellett a belső égésű motorral is rendelkező előd.