Jelentős formai változás is van az új Porsche 911-es összkerékhajtású változatánál, csak épp nem látni azt: a hátsó sárvédők oldalanként 22 mm-rel szélesebbek a hátsókerekes modellnél. Ami a látható, az a két hátsó lámpák összekötő piros csík.
Az összkerékhajtás a normál (350 LE) és S (400 LE) változathoz is elérhető, kupé és kabrió karosszériával egyaránt. Alapáron kézi kapcsolású, extraként dupla kuplungos robotizált, hétfokozatú váltó kérhető. A Carrera 4 Coupé 4,5, a Carrera 4S Coupé 4,1 másodperc alatt gyorsul 100-ra, a merevítések miatt nehezebb Cabriolet mindkét esetben 0,2 másodperccel lassabb.
A hátsókerekes változathoz képest 60 kg-os tömegnövekedést jelent az elektronikusan vezérelt összkerékhajtás, egyébként más hátránnyal (mármint a magasabb vételáron és fogyasztáson kívül) nem kell számolnia a tulajdonosnak, hiszen a csomagtér változatlanul 125 literes. Párizsban mutatják be az összkerekes Porsche 911-est, amelynek forgalmazása még az év vége előtt megindul Európában.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!