Rétegmárkaként egész jól megy az Abarthnak, 2018-ban majdnem 23 és félezer autót értékesítettek Európában, ami 36,5%-os bővülés az egy évvel korábbihoz képest – ebben egy kicsit benne van az is, hogy hivatalosan is megjelent a márka Magyarországon. Idén ünneplik a márka hetven éves fennállását, és az olaszok úgy döntöttek, hogy nem korlátozzák limitált szériákra az ünnepi autókat, hanem az összes, 2019-ben eladott autó megkapja a 70th Anniversary jelvényt.
A Monte Carlo Rali látogatói már megtekinthették az autókat, amelyek a tavalyinak megfelelően a 595-ös típusra és a 124 Spiderre korlátozódnak, persze mindkettőből számos változat áll a vásárlók rendelkezésére. A már Abarthot birtokló tulajdonosok is kapnak egy kis ajándékot, a Mopar kínálatában az autókhoz kínált egyes tartozékok árát csökkentik az első félévben, az 595-höz kínált karbon küszöbborítás árát vitték le 20%-kal, a 124 Spider és 124 GT-hez kínált toronymerevítő pedig 30%-kal olcsóbb.
A piaci sikerek mellett a pályán is nyert az Abarth, a 124 Rally típusa több mint 40 kategóriagyőzelmet és 12 nemzeti bajnoki címet szerzett, megnyerte az európai R-GT bajnokságot és az FIA R-GT világkupát is. Carlo Abarth a versenyző Guido Scagliarinivel közösen 1949. március 31-én alapította meg a nevét viselő Abarth & C. műhelyt, amely 1962-re már 375 embert alkalmazott és évi 257 ezer kipufogórendszert gyártott. A Fiat Auto 1971-ben vásárolta meg a céget, az utolsó autó, amelynek megalkotásában Carlo Abarth még szerepet vállalt az A112 Abarth volt.