Michael Schumacher nevét Fiat Seicento limitált széria viselte, Sebastian Vettel meg egy Infiniti szabadidő-autónak kölcsönözte a nevét – egyik se az a kifejezetten sportos autó, amelyről rögtön a Formula-1 világára gondolna az ember. Ehhez képest Kamui Kobayashi szerencsésnek mondhatja magát, hiszen a pályán ugyan sok babér nem terem a Caterham istállónak, de az utcai autói messze földön híresek sportosságukról, amelyet most tovább fokoztak.
Tíz japán vásárló örülhet majd a Caterham Seven Kamui Kobayashi Edition-nek, amelynek a végső kialakításáért a versenyző felelt. Mármint a megjelenéséért, hiszen az alapot jelentő 250 R technikájához nem nyúltak. Az 1,6 literes Ford motor teljesítménye 125 lóerő, a váltó hatfokozatú, kézi kapcsolású, és önzáró differenciálmű is van a fedélzeten, a 100-ra gyorsulást 5,9 másodperc alatt tudja le az autó, végsebessége 196 km/óra.
Magát a karosszériát fényes- és mattfekete színnel vonják be, a kerékjáratok karbonból készülnek, és zöld színűek. Ott látjuk a hosszú orron a 10-es rajtszámot, az utasülés helyét egy levehető alumínium borítás fedi, speciális 13 colos felniket kap az autó, és króm kipufogót. Karbonból sütik a műszerfalat, és ez is megkapja a speciális zöld fényezést, és persze mind a 10 darabot személyesen látja el aláírásával Kamui Kobayashi, akinek a logója ott látható a karbon kagylóülések kárpitján, az összképet a zöld színű, négypontos Takata biztonsági övek teszik teljessé.
„A Caterham F1-es autómban elektronika vezérel mindent, de a Seven vezetése arról szól, hogy értsd az autót és értsd a vezetés élményét. Remélem, hogy az átalakításom még speciálisabbá teszi az egyébként fantasztikus élményt nyújtó autót.” – mondta Kamui Kobayashi a nevét viselő Caterhamről, amelynek a vételára egyébként 6 millió jen.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!