Pontosan negyed évszázaddal ezelőtt, 1995 június 18-án nyerte meg a LeMans-i 24 órás autóversenyt az 59-es rajtszámú McLaren F1 GTR versenyautó, a pilóták JJ Lehto, Yannick Dalmas és Masanori Sekiya voltak. Erre a sportsikerre emlékezik a 720S Le Mans kiadása, amelyből 50 példányt készítenek és McLaren Orange vagy Sarthe Grey színben választható a karosszéria, a feketének tűnő részek valójában fényezetlen karbon elemek, az utastér szürke/szürke vagy szürke/narancs színű.
A tetőn lévő szellőzőnyílás valódi légbeömlő ezeken a modelleken, az első sárvédőkön elhelyezett karbon szellőzőrácsok az első tengely felhajtóerejét csökkentik azzal, hogy a kerék által felkavart levegőt elvezetik. Egyediek az ötküllős LM felnik, a karbon kagylóülésekhez felár ellenében lehet kérni a hatpontos biztonsági öveket, kérhetőek meghosszabbított kapcsolófülek a kormány mögé, selymesfényű karbon betétek, satöbbi – és akkor még ott vannak az MSO műhely, amely az igazán egyedi igényeket valósítja meg.
Nem nyúlnak a technikához, az M840T jelzésű 4,0 literes V8-as biturbó teljesítménye 720 lóerő (7500/perc), maximális nyomatéka 770 Nm (5500/perc), és ez az erő hétfokozatú, duplakuplungos váltón keresztül jut a hátsó kerekekre. A 0-100 km/óra sprint 2,9 másodpercig tart, a 100-0 km/óra lassítás 2,8 másodperc alatt megvan. A 0-200 km/óra gyorsulás 7,8 másodpercig tart, a 0-300 km/órát 21,4 másodperc alatt tudja le a McLaren 720S Le Mans, a csúcssebesség 341 km/óra. Az Egyesült Királyságban 254 500 font (98 millió Ft) az indulóár.