Állami segítséggel, egészen pontosan hitelből valósul meg 2020 végén a Zetta nevű villanymotoros mopedautó sorozatgyártása. Az eredeti tervekhez képest mintegy egy éves csúszásban van a projekt, már a jármű hivatalos vizsgálatának 70%-ával készen voltak, amikor beütött a koronavírus-járvány, ami miatt csak az év végére ígérik a gyártást.
A mindössze 3 méteres hosszúsággal rendelkező karosszériában két ülőhely van, eredetileg még négy villanymotor hajtotta a Zettát 98 lóerő rendszerteljesítménnyel, a szériaváltozatban a törvényi szabályozásnak megfelelően 20 lóerő teljesítményű villanymotor hajtja majd a hátsó kerekeket. A 10 kWh kapacitású akkumulátorral 200 km-es hatótávolságot ígérnek. A telepet Kínából vásárolják, a többi alkatrész 99%-a pedig orosz beszállítótól származik, így lehet az utastérben Ladákból ismerős – légzsák nélküli – kormánnyal találkozni. A műszerfal közepén lévő kijelző tájékoztat majd, alatta egy indukciós töltésre alkalmas fiók várja majd a sofőr telefonját.
Az alapváltozat vételára 450 000 rubel lesz Oroszországban, ami 1,8 millió Ft-nak felel meg, a gazdagabban felszerelt modellekért értelemszerűen többet kell majd fizetni. Togliattiban készülnek majd a Zetták, évi 15 ezer autós kapacitású üzemben, ennek a mennyiségnek a kétharmadát exportálni szeretnék, azt nem árulták el, mely országokban fogják majd forgalmazni ezt a mopedautót.