Leleplezték az MEB alapra felépített Škoda Enyaq iV villanyautó második karosszériaváltozatát, amelynél a B oszlopnál fordul lefelé a tetőív, így a második sorban még kényelmesen el lehet férni, de lendületesebb a megjelenés. Erre ráerősítenek azzal, hogy a kupénál alapáron jár a panoráma üvegtető, amivel rögtön a feketére fényezett tetőlemezt is adnak.
A szabadidő-kupé formában lesz először megvásárolható az RS hajtáslánc, a kétmotoros rendszer teljesítménye 300 lóerő* és 460 Nm, ami 6,2 másodperces 0-100 km/óra sprintre és 180 km/óra elektronikusan korlátozott végsebességre elég; a számoknál meggyőzőbb lesz a közvetlenebbre hangolt vezethetőség, illetve az első sorba szerelt sportülések. Az RS változatnál egyébként szériában adják a kristályarcot, azaz a 131 LED-del megvilágított hűtőrács-panelt.
* Az akkumulátor töltöttségi szintjétől (88% felett), a hőmérséklettől (23-50°C) és az akkumulátor degradációjától függ, hogy mind a 300 lóerőt megkapja-e a sofőr – legfeljebb 30 másodperc erejéig.
Ahogy a kombinál, úgy a kupénál is többféle belső hangulat közül lehet választani, a Lodge-nál 40% gyapjúból és 60% újrahasznosított PET-palackokból újrahasznosított poliészter-szálakból áll össze a szövet, a Lounge-nál bőr/mikroszálas Suedia vegyes kárpit és kontrasztos színű díszvarrás jár, a SportLine belső fekete, az RS Suite belsőhöz a sportülések mellett perforált bőr kárpit is jár.
A Škoda Enyaq Coupe iV nem kérhető az alap hajtással, tehát a 77 nettó 82 kWh bruttó kapacitású akkumulátor az alap, a hátsó kerekeket hajtó villanymotor 204 LE/310 Nm teljesítményű. A 80x modellnél már kétmotoros, 265 LE/425 Nm rendszerteljesítmény összkerékhajtást ad, csúcsmodellként a már említett RS-t kínálják.