Nem panaszkodhat a Kia a Niro típusának értékesítésére, 2016 óta százezret adtak el Európában a háromféle alternatív hajtással kínált szabadidő-autóból. Most ezek közül kettő újul meg, a benzinmotorral szerelt kivitelek megjelenését az akkumulátoros-elektromos változathoz teszik hasonlatossá, ezzel párhuzamosan pedig a belső teret is kicserélik. A friss megjelenés mellett növelték a választható extrák számát, így kívül-belül könnyebben lehet egyedivé tenni a kialakítást.
Alapáron 8 colos központi érintőképernyőt kap a Niro Hybrid és Plug-in Hybrid, extraként kérhető a 10,25 colos képernyővel rendelkező fejegység, mindkettő az UVO Connect rendszert használja, amely elsőként itt jelenik meg Európában – újfajta online szolgáltatásokat nyújt a használónak. Kétféle beltéri színösszeállítás-csomag is rendelhető, piactól és felszereltségtől függően: vörös-narancs vagy szilva. Előbbinél a kárpitelemek valamennyi varrása vörös színű, a műszerfali betétek árnyalata pedig vörös-narancs. A szilva színösszeállítás új, szilvaszínű, perforált bőrkárpitot kínál, lila varrással az üléseken és az utastér egyéb elemein, illetve szilvaszínű könyöklőket az ajtókon és szatén króm műszerfalbetéteket. Továbbfejlesztett vezetőtámogató rendszereket kap a Niro, a technikához nem nyúlnak, tehát az 1.6 GDi szívómotor, a hatfokozatú duplakuplungos váltó és az 1,56 vagy 8,9 kWh kapacitású lítium-polimer akku maradt a régi.