Még 2014-ben ment csődbe a Bertone stúdió, amely aztán jelenlegi tulajdonosainál, a Mauro és Jean-Franck Ricci testvérpárnál kötött ki. Ők hisznek a névben, amit a GB110 elnevezésű szuperautóval bizonyítanak, és rögtön egy 33 darabos szériát meg is építenek belőle.
A megjelenéssel a formatervező stúdió által megálmodott, és jellemzően a tanulmányautó-stádiumban ragadt ék alakú szuperautókat (Lamborghini Marzal, Alfa Romeo Carabo, Lancia Stratos Zero, Lamborghini Coutach LP500, Lamborghini Bravo, Ferrari 308 GT Rainbow, Alfa Romeo 33 Navajo…) és az ötvenes években készített B.A.T. sorozatot akarják megidézni. Lépcsős az orr azáltal, hogy a síkból kiemelkedik a keresztben futó első szárny, ami egyben a fényszóróknak is helyet biztosít, rendhagyó, hogy a felfelé nyíló ajtók alsó része átlátszó polikarbonát bevonatot kap.
A műszaki alapról annyit mondanak, hogy az német eredetű, de tessenek megnyugodni a vásárlók, a lelke mélyén igazi olasz szuperautóval van dolgunk – csak tippelhetünk, hogy az Audi/Lamborghini közös szuperautó alapjával van dolgunk, és minden bizonnyal a Győrben gyártott V10-est turbózták fel. Az erőforrásról csak a teljesítményszámokat közölték, eszerint 1115 lóerő és 1100 Nm annak a teljesítménye, a leszabályozási fordulat 8400/perc, üzemanyagként pedig műanyaghulladékból gyártott szintetikus benzint választottak – de minden bizonnyal a kutakon elérhető üzemanyaggal is megy majd a GB110.
Elárultál még a menetteljesítmény-adatokat is, eszerint a 0-100 km/óra gyorsulás 2,79 másodpercet vesz igénybe, a 0-200 km/óra 6,79 másodperc alatt megvan, a 0-300 km/óra 14 másodpercet rabol az ember életéből ideális körülmények között, a csúcssebesség pedig meghaladja a 380 km/órát. Azt nem közölte a Bertone, hogy mikor számíthatunk a GB110 sorozatgyártásának megindulására, vagy hogy mennyibe kerül a Bertone műhely alapításának 110. évfordulóját és egyben annak újjászületését ünneplő szuperautó.