A meglévő rendszereinek kombinálásával akarja még jobban elterjeszteni a hibrid hajtást a ZF beszállító, az eAMT nevű megoldása a meglévő elektromos hátsó tengelyének és a robotizált váltónak az összehangolásával készült. Tulajdonképpen bármilyen, keresztmotoros, kézi váltós autót lehet hibrid technológiával ellátni mindaddig, amíg van hely az elektromos hátsó tengelynek.
A megfelelő üzemmódban az autót hajtó villanymotornak kényelmi funkciója is van, a robotizált váltókra a kapcsoláskor jellemző tétovázást is képes eltüntetni a megfelelő pillanatban adott lökettel, megspórolható a nehéz és drága automatikus vagy dupla kuplungos váltó. Meg az összkerékhajtás is, hiszen elöl a belső égésű, hátul pedig a villanymotor hajt az eAMT-nél. A ZF szerint annyiból olcsóbb az ő megoldása a hajtásláncba épített villanymotornál, hogy nem kell új váltót fejleszteni, és a padlólemezt se kell nagyon átalakítani, hiszen egy torziós hátsó híd helyén elfér az ő elektromos hátsó tengelye – az akkumulátort pedig mehet például a csomagtérpadló alá.
A prototípust egy Dacia Duster alapján valósították meg, ezzel rögtön azt is demonstrálni kívánják, hogy az egyébként összkerékhajtással nem kínált szabadidő-autók is kaphatnak virtuális összkerékhajtást, és hibrid technológiát egyszerre.