Nem egyszerűen csak megnyújtották a McLaren 6000LT karosszériáját a mérnökök, az alkatrészek negyedét teljesen új fejlesztésű darabra cserélték. Ennek köszönhetően nem csak erősebb lett a 3,8 literes V8-as biturbó (600 LE/620 Nm), de sikerült 96 kg-mal, 1247 kg-ra leszorítani a saját tömeget is.
Alapvetően pályaautózásra optimalizálták a gyári szerelésű Pirelli P Zero Trofeo R abroncsokat, amelyek remekül tapadnak – de élettartamuk rövidebb egy átlagos utcai guminál. Menetteljesítmény-adatokat nem közöltek, de a legerősebb Sport Series modellről lévén szó a biztonság kedvéért a 185 500 fontos vételárban egy vezetéstechnikai oktatással egybekötött pályanap is benne van.
Szigorúan korlátozott számban készítik a 75 mm-rel megnyújtott karbon karosszériával rendelkező McLaren 600LT-t, de pontos számot nem mondanak, csak annyit, hogy októberben készül el az első példány, és nagyjából egy év alatt készítik el az autókat. Az extrém tömegcsökkentő megoldások közé tartozik a rövid, felfelé kivezetett kipufogó, ami a vezetési élményt is javítja, hiszen az utasok füléhez közelebb üvölt a kipufogó. Alapáron a P1-es karbonüléseit kapja a 600LT, felár ellenében a Senna számára kifejlesztett, még könnyebb karbon kagylókat is megkaphatja – a McLaren Special Operations szívesen teljesíti a megrendelők méregdrága kéréseit.