Mintegy 3 éves munkával valósította meg a WorldAutoSteel nevű acélgyártókat tömörítő szakmai szervezet és a Ricardo nevű fejlesztőcég az önvezető dobozok számára kifejlesztett önhordó acél karosszériát, amivel azt akarják megmutatni a startupoknak világszerte, hogy a gördeszka-alváznak is vannak alternatívái.
A meglévő és működő újrahasznosítási infrastruktúrának köszönhetően az egész életciklust tekintve 86%-os CO2-megtakarítást ígérnek, a 282 kg tömegű karosszériaváz a világszerte végzett törésteszteken megfelelő utasvédelmet nyújt – elsőként a világon, a startupok egy-egy piacra készítik gördeszka-alvázra épülő termékeiket. A karosszériavázban többek között olyan újításokat vezettek be, mint az utastér padlója az akkumulátorház felső része, az ajtónyílás növelése (kerekesszékkel való ki- és beszállás) érdekében a B oszlopot az ajtóba építették be, az gyűrődőzónákban egyedi profilokkal és hegesztési megoldásokkal javítják az energiaelnyelést.