A félidős modellfrissítésnél sikerült úgy átrajzolniuk az első és hátsó lökhárítókat a formatervezőknek, hogy alig lehet felfedezni a változást. Pedig még a hatalmas méretű hűtőrács külalakját is megváltoztatták.
Ami viszont azonnal feltűnik, az a teljesen LED-es fényszóró, közepén a vízszintes osztással. Ez alapfelszerelés, felár ellenében kapható Matrix-LED, elöl is futófényes irányjelzővel – a hátsó animált index széria. Az utastérben különösebb változások helyett a rendelhető különleges hangulatok sorát gyarapították az alumínium/diófa betéttel és a Valcona bőrrel. Ötféle üléskárpit közül lehet választani.
Műszakilag az új fejlesztésű, 3,0 literes V6-os TDI megjelenése emelhető ki, ennek „ultra” változata 218 lóerős és 4,7 l/100 km-es szabványos átlagot tud, a Clean Diesel változat 272 lóerős, ehhez már összkerékhajtás is jár. A 3,0 literes V6-os biturbó TDI még a korábbi erőforrás, ez változatlanul 320 lóerős – ez az egyedüli erőforrás, amihez nyolcfokozatú automatikus váltó csatlakozik. Az összes többi erőforráshoz, hétfokozatú, dupla kuplungos váltót párosítanak, ami immár az elsőkerékhajtású modellekben is váltja a fokozatmentes automatát.
Az Audi S7 vásárlói hengerlekapcsolással takarékosabbá tett, és 450 lóerősre növelt teljesítményű 4,0 literes V8-as biturbónak örülhetnek majd a nyár végén, akkor indul ugyanis a felfrissített óriáskupék forgalmazása.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!