Műszakilag tulajdonképpen semmi változás nincs a második generációs Dusternél, ugyanazokkal a motorokkal folytatja, amivel az előd búcsúzott. Alaphelyzetben az 1,6 literes szívómotort kapja a vásárló 115 lóerővel, amit felár ellenében a 125 lóerős 1,2-es turbóra cserélhet, dízelből pedig a 90 vagy 110 lóerős 1.5 dCi létezik. A gyengébbik dízel kivételével elérhető mindegyik motorhoz az összkerékhajtás, egyedül a 110 lóerős dízelhez, elsőkerékhajtással lehet automata – dupla kuplungos – váltót kérni.
A korábban már taglalt továbbfejlesztett külső megjelenés mellett a legtöbb időt a belső tér kialakításával töltötték el a fejlesztők. A műszerfalon több a vízszintes vonal, ami a térérzetet javítja, a műanyagfelület mintája 80 százalékkal finomabb a korábbinál. A fejegység, így a feláras MediaNav érintőképernyős darab is feljebb, könnyebben látható és elérhető helyre került, a szellőzést három forgókapcsolóval lehet vezérelni, ezekre hajaz a három felső, kerek szellőzőnyílás.
Magasságában (40 mm) és távolságban (50 mm) állítható a kormánykerék, amely a magasabb felszereltségeken puha műanyagból készül. Új tárolóhelyeket alakítottak ki a középkonzolon és a két ülés között, a korábbinál 5,8 literrel több, összesen 28,6 liter várja az apróságokat.
Teljesen újak az ülések, a hab keményebb lett, ami jobban tartja az utasok testét, az ülőlap hossza 2 centivel növekedett. A vezető kartámaszt, állítható deréktámaszt és magasságállítást (60 mm) kap. Első Daciaként a második generációs Duster lesz elérhető digitális légkondicionálóval, és kulcsnélküli bejutás is választható lesz. Első vezetéstámogató rendszerként holttérfigyelő kerül az autóba, a passzív biztonsági felszerelések sora függönylégzsákkal bővült. A csomagtér mérete nem változott, elsőkerékhajtásnál 445, összkerékhajtásnál 376 liter van az ülések mögött.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!