Az NHTSA hatóságtól megkapta az autógyártói engedélyt a Scuderia Cameron Glickenhaus nevű cég, így a jövőben már alvázszámmal rendelkező utcai autókat is készíthet – évi legfeljebb 325 példányt. Ezek mentesülnek a legszigorúbb környezetvédelmi és biztonsági előírások betartása alól, de az SCG természetesen állítja, a forgalomba helyezéshez szükséges előírásokat teljesítik majd a konstrukciói.
Három típust kínálnak majd első körben: SCG003S, SCG003CS és SCG003C. Az első a Stradale modell, amely már kényelmi extrákkal is rendelkezik, tehát van a fedélzeten légkondicionáló, néhány vezetési segéd (blokkolásgátló, menetstabilizáló). A CS ennek az autónak a pályanapokra optimalizált változata, tehát rendszámot még kap, de ezen felül nem sok mindent. A C egy igazi versenyautó, bukókerettel, tűzoltó-rendszerrel – gyakorlatilag az a változat, amely 6:33 alatt száguldott végig a Nürburgringen és a 2017-es Nürburgringi 24 Óráson kategóriagyőzelmet szerzett.
A motor minden esetben egy 750 LE/800 Nm teljesítményű, 4,4 literes V8-as biturbó, ami hétfokozatú dupla kuplungos váltóhoz csatlakozik, az S modell is 2,9 másodperc alatt éri el a 100 km/h-s sebességet és a csúcs meghaladja a 349 km/h-t, az SC és a C még ennél is gyorsabb. Az első, rendszámos SCG003S augusztus 18-án debütál a Quail Motorsport Gathering rendezvényen (a Pebble Beach rendezvénysorozat része), jövőre 4-6 példány gyártását tervezik, 2019-ben már megduplázzák a kapacitást. A legolcsóbb SCG003S is 2 millió dollárba kerül.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!