Az osztrák cégek know-howját használta fel a Milan Automotive nevű cég első autójának, az egyszerűen Red-nek nevezett hiperautónak a megalkotásához, a csupa-karbon karosszéria formáját pedig egy orosz formatervező álmodta meg, Dimitrij Lazarev még 2013-ban készítette el a digitális terveket, amelyekkel azóta házal – például az ukrán Himera Q-hoz is ezt vásárolták meg.
A Milan Red más kategóriában mozog, a 6,2 literes V8-as blokk különlegessége, hogy a hajtókarokat is karbonból sütik, ezen kívül négy turbófeltöltő pumpálja a levegőt az égésterekbe. Az eredmény 1325 LE/1400 Nm csúcsteljesítmény, amely a hátsó kerekeket hajtja hétfokozatú, duplakuplungos váltó közbeiktatásával. Noha a Bugattinál gyengébb és csak a hátsó kerekei hajtottak, a Milan mégis hasonló gyorsulási értékeket ígér: 0-100 km/h 2,47 másodperc, 0-200 km/h 5,46 másodperc, 0-300 km/h 9,98 másodperc. A végsebesség meghaladja a 400 km/h-s sebességet.
Ez a fürgeség jórészt annak köszönhető, hogy mindössze 1300 kg a saját tömege a Milan Red-nek, ezek után nem csoda, hogy az autó 2,6 G-s keresztgyorsulást tud elérni. Az elöl 390, hátul 380 mm átmérőjű tárcsákat használó karbon-kerámia fékek mellett még a függőlegesbe álló hátsó szárny is a lassulást segíti. A hétköznapi használhatóságot javítja a 90 mm-ről gombnyomásra 135 mm-re növelhető hasmagasság, amivel a fekvőrendőrök is leküzdhetőek. A Milan Automotive 99 darab Red építését tervezi 2 millió eurós áron, állítólag 18 példányra már meg is van a vásárló.