Noha a világ nagy részén már leáldozott a Suzuki Liana típusnak, Kínában még megvásárolható a kocsi, a Changhe-Suzuki közös vállalat jóvoltából, akik most alaposan átalakították a kompakt autó megjelenését – az első képeket még februárban mutattuk a nagy műtétről, de csak most lett hivatalos az átalakítás.
Arról lehet vitatkozni, milyen lett a végeredmény, van, aki szerint kicsit, van, aki szerint nagyon ronda lett a megjelenés. Persze mindezt igyekeztek a lehető legolcsóbban megoldani, a kocsi orrán és farán lévő csavarozható elemek jelentik a nagy változást, no meg az összes változaton meglévő sárvédő-szélesítések. Mintha szabadidő-autós irányba szerették volna vinni a formát, de ennek ellentmond, hogy azokat mind a karosszéria színére fényezik.
Kicserélték a műszerfalat is, a szélső magas légbeömlőket kettéosztották, a középkonzol nagy részét – felár ellenében – hatalmas méretű érintőképernyős navigáció tölti meg. Műszakilag elkülönül egymástól az ötajtós és a lépcsős hátú változat, előbbit 1,4 literes, 100 lóerős motor hajtja, utóbbi 112 lóerős 1,5-öst kap, a váltó mindkét esetben ötfokozatú, kézi kapcsolású, utóbbihoz felár ellenében négyfokozatú automatát is lehet kérni. A Changhe-Suzuki Liana A6 csak elsőkerékhajtással készül.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!