Utolérte az Audi Q4 e-tron-t is az MEB legújabb fejlesztésű hátsó hajtómotorja és akkumulátora, így a szeptember 26-tól vásárolt 2024-es modellévhez tartozó példányoknál a 45 jelzésű alapmodell mostantól kezdve 286 lóerős teljesítményű (0-100 km/h 6,7 másodperc), és a 2 hajtómotoros 45 quattro rendszerteljesítménye is 286 lóerő (0-100 km/h 6,6 másodperc), az 55 quattro pedig 340 lóerős rendszerteljesítményű (0-100 km/h 5,4 másodperc). A végsebesség minden esetben elektronikusan korlátozott 180 km/óra.
Új hangolást készítettek a normál (lengéscsillapító, kormánymű), a 15 mm-es ültetéssel együtt járó sport (lengéscsillapító, rugó, kormánymű) és az elektronikusan vezérelt lengéscsillapítókkal (programozás) rendelkező futóműnek. Fontos változás, hogy már a továbbfejlesztett 77 kWh kapacitású akkumulátort szerelik az Audi Q4 e-tron alá, amely nagyobb töltési teljesítményt (hátsókerékhajtásnál 135 kW, összkerékhajtásnál 175 kW) tesz lehetővé, a javított hőmenedzsment (elő- és utókondicionálás) is rövidíti a töltési időt. Nagyobbak lettek a hatótávolságok, ami akár elérheti az 562 km-t. Bővítették a vezetőtámogató rendszer tudását, az adaptív tempomat aktiválása esetén, 90 km/órás sebesség felett gyorsforgalmi úton képes automatikus sávváltásra, azaz ha nem észlel akadályt, az irányjelző billentésére magától végrehajtja a manővert az Audi Q4 e-tron.