Alig két évvel ezelőtt, 2017 szeptemberében mutatkozott be az Audi RS4 Avant, és bár a nagy teljesítményű sportmodellek piaci szegmensében gyorsan peregnek az események, a technika még nem avult el, úgyhogy nem is nyúltak a 450 lóerő és 600 Nm teljesítményű V6-os biturbóhoz, ami 4,1 másodperces 0-100 km/óra sprintet biztosít a kombinak, 250 vagy 280 km/órás végsebesség mellett.
Újratervezték az első lökhárítót, maximalizálva a légbeömlők méretét, színre fújják a hűtőrács keretét, a kerékjáratokat az eddigihez hasonlóan 30 mm-rel szélesítették ki. Fényes fekete, matt alumínium vagy karbon csomagok választhatóak, a tetősínek minden esetben mattfeketék. Az utastér nagy újdonsága a 10,1 colos képátlójú érintőképernyős fejegységet használó fejegység, ezt enyhén a vezető felé fordítják – itt lehet figyelemmel követni az RS monitort, amely a hossz- és keresztirányú gyorsulásról, hőmérsékletekről informál. Az Audi RS4 Avant extralistáján két új szín van, a Turbo kék és a Tango vörös.