Tegnap még csak pletykák és kiszivárgott információk alapján adtunk hírt a felfrissített Renault Mégane-ról, most pedig már a pontos részletekkel is rendelkezünk. Első körben az 1,33-as benzinest kapják az ügyfelek 100, 115, 140 vagy 160 lóerős teljesítménnyel, az év végétől lesz elérhető az 1,0 literes turbómotor 120 lóerővel és fogyasztáscsökkentő megoldásokkal. Dízelből csak az 1.5 dCi maradt 95 lóerővel (6-os kézi váltó) vagy 115 lóerővel (7-es DCT). Az R.S. megtartja a 300 lóerős 1,8-as turbót.
Új elem a kínálatban az E-Tech nevű hálózatról tölthető hibrid hajtás, amelynél 1,6-os szívó benzines és két villanymotor hajt, a különösen hatékony energia-visszatermelésnek köszönhetően ígérnek 50 km-es elektromos hatótávolságot 9,8 kWh kapacitású akkumulátor mellett. A szabványos fogyasztást még nem véglegesítették, csak annyit mondanak, hogy a CO2-kibocsátás 40 g/km alatt marad.
A modellfrissítést követően búcsúzik a GT Line, amelynek a helyét a hasonszőrű R.S. Line veszi át még sportosabb megjelenéssel, az ötajtósnál két darab normál, a kombinál egy darab krómozott kipufogóvéggel. Az eddigi fél-vetített műszeregység mellé érkezik a teljesen vetített műszeregység, az Easy Link fejegység három változatban (7 colos kijelző, 7 colos kijelző navigációval, 9,3 colos élére állított kijelző navigációval) formában érhető el, a korábbinál jobban személyre szabható menüt ígérnek.