Bemutatkozott a felfrissített megjelenésű Opel Insignia OPC is, amelynél nagy vonalakban ugyanazokat a változtatásokat hajtották végre, mint a többi autónál. Nagyobb lett a hűtőrács, látványosabb az első-hátsó lámpa megjelenése,a hagyományos OPC elemek változatlanul vadítják a megjelenést.
A motorhoz nem nyúltak, a 2,8 literes, V6-os turbómotor teljesítménye továbbra is 325 LE/435 Nm a teljesítménye, és változatlanul hatfokozatú kézi kapcsolású vagy automatikus váltóval kérhető. Áthangolták azonban a hátsó felfüggesztést, amelynek alkatrészeinek 60 százalékát kicserélték, ezen kívül a zaj- és vibrációk szintjét is csökkentették. Áthangolták az elektronikus menetstabilizálót, amely az eddiginél hatásosabban dolgozik az alulkormányzottság ellen. A 100 km/órás tempót 6 (6,3) másodperc alatt éri el az Insignia OPC (Sports Tourer), a végsebesség alaphelyzetben elektronikusan korlátozott 250 km/óra, de továbbra is választható az Unlimited változat, amelynél 270 (265) km/h az Opel csúcsmodelljének vége.
Az utastérben a műszeregység, a kormánykerék és a középkonzol változott. A feláras, 8 colos képátlójú központi kijelző választása esetén már a következő információkat is meg tudja jeleníteni a sofőr: olajnyomás, olajhőmérséklet, akkufeszültség, pillangószelep-állás, fékerő, keresztgyorsulás.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!