A Mercedes AMG weboldalán tegnap még csak egy rajzzal hívták fel arra a figyelmet, hogy ma leleplezik a C 63 AMG-t, ehhez képest a Mercedes német ügyféloldalán már megtalálható volt a C 63 AMG Edition 1. Nem sokkal, de a Mercedes tehát megelőzte az AMG-t!
Az autóra visszatérve a klasszikus recept szerint alakították át a megjelenést, hatalmas méretű lett az első lökhárító alsó légbeömlője, a kerékjáratokat is alaposan megtöltik az új felnik, a hátsó lökhárító diffúzort majmoló betétjében pedig négy darab, nagyon is jól látható kipufogóvégződést látunk, és a hátsó lökhárító két szélén is megjelent pár szellőzőnyílás.
A motortérbe ugyanaz a 4,0 literes, V8-as biturbó kerül, ami az AMG GT-t is repíti, és ahhoz hasonlóan itt is két teljesítmény közül lehet választani. Alaphelyzetben 476 LE/650 Nm a teljesítménye, az S modellekben már 510 LE/700 Nm a tudása. A váltó mindkét esetben a 7 fokozatú, dupla kuplungos egység, és egyelőre úgy tűnik, csak hátsókerékhajtással lesz elérhető a C 63 AMG, de még így is 4,2 illetve az S 4,1 másodperc alatt sprintel 100 km/órás tempóra.
A pár lóerőn kívül egyébként a 18-as helyett 19 colos felniket kap a C 63 AMG S, nagyobb teljesítményű fékrendszert pirosra fényezett nyergekkel, elektronikusan vezérelt önzáró differenciálművet, speciális motortartó bakokat, és elektronikusan vezérelt lengéscsillapítás is kap.
A piaci bevezetéskor választható lesz az Edition 1 elnevezésű modell is, amely ez utóbbit egyedi dekorral egészíti ki, a matricázás mellett a króm helyett fényes fekete díszeket kap a karosszéria. Az utastérben AMG Performance kormánykereket és sportülést talál az ember, piros biztonsági öveket, egyedi karbon betétet, no és fekete nappabőr kárpitot, amelynél a gyémántvarrást kontrasztos piros cérnával valósítják meg. A nagyközönség előtt a Párizsi Autószalonon debütál a Mercedes C 63 AMG.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!