Barbárságnak tűnhet, de hát valahol el kell kezdeni: egy Ford GT szétvágásával indul az RH Motorsports új alkotásának építése, aminek a végén a GT1-S elnevezésű, közúti használatra is alkalmas versenyautó a vége.
Miután teljesen lecsupaszítják a karosszériát, egy GT3-as versenyautó készítéséhez használt sablon alapján karbonból elkészítik a jelentősen kiszélesített karosszériát, a nyomtáv több mint 10 centivel lesz nagyobb. Megszabadítják az autót a feleslegesnek ítélt dolgoktól, úgymint zajszigetelés (a légkondi marad, hiszen az a versenyautókban is benne van a sivatagi körülmények között tartott futamok okán), és alapból 760 lóerősre növelik az 5,4 literes, kompresszoros V8-as teljesítményét.
Aki nem elégszik meg ennyivel, hanem egy igazi GT3-as versenyautó vezetési élményére vágyik, annak némi felár ellenében kínálnak egy 600 lóerős V8-as szívómotort is. Akinek meg semmi nem elég, annak két turbóra cserélik a gyári 5,4-es V8-as kompresszorát, és néhány egyéb beavatkozást követően máris 1000 lóerős a teljesítmény. Mindössze 20 darab autót készítenek majd, mindet egyedi igényekre szabnak, ennek megfelelően nem is tudnak árat mondani az átépítésre.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!