A hivatalos vizsgálat megállapította, hogy a túlságosan nagy sebesség volt az egyedüli oka annak, hogy a Roger Rodas vezette Porsche Carrera GT balesetet szenvedett – bár egyes hírek szerint a 9 éves gumiabroncsok se lehettek a helyzet magaslatán -, amikor az 50 mérföldes (80 km/h) zónában 80-93 mérföldes (130-150 km/h) sebességgel haladt, és elveszítette uralmát a kocsi fölött. Az oszlopnak csapódott autó kigyulladt, a sofőr mellett a vele utazó Paul Walker is életét vesztette.
Kristine Rodas most pert indított a Porsche cég ellen, mondván annak felelőtlen magatartása vezetett oda, hogy férje és annak barátja/üzlettársa életét vesztette. Nem vitatja, hogy a sofőr hibázott, de szerinte a Porsche valótlanságot állított akkor, amikor szó szerint idézve azt mondta a kocsiról, hogy “a Carrera GT olyan közel van egy versenyautóhoz, amennyire csak lehet.” Állítása szerinte azonban ha az igazi versenyautókban használt bukókeret és biztonsági üzemanyagtank lett volna a fedélzeten, akkor az áldozatok túlélhették volna az ütközést. Erre ugyan semmi bizonyíték nincs, de ennek ellenére ez jelenti a kártérítési per alapját.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!