Ferris Rezvani korábban már próbálkozott autógyártással, de a Lotus Evora átépítésével még a tervezési fázison se jutott túl. Állítólag tanult az akkori hibáiból, és az időközben létrehozott Rezvani Motors nevű cége most már tényleg eljut majd az autógyártásig.
Ezúttal se saját fejlesztésről van szó, a tervek szerint a brit Ariel cégtől vásárolnak majd vázakat, amibe aztán négyhengeres motorokat szerelnek – 2,0 literes turbómotort (315 LE) vagy 2,4 literes kompresszorost (500 LE) -, és az egészet karbon karosszériával fedik be, és kész is a Beast, azaz bestia. Mármint elméletben, hiszen a gyakorlatban még sehol nem áll az autó, nemhogy működőképes, de egyáltalán nincs prototípus, a sajtóközleményben megnevezett vállalkozások (a motortuningot a DDM Works végzi, az építést az N2A Motors) azon kívül semmit nem mondanak, hogy kapcsolatban állnak a Rezvani Motors-szal.
Az alapváltozat árát egyébként 119 000 dollárnak mondják, az erősebbet 139 000 dollárért adják majd – ez azért elég jelentős felár ahhoz képest, hogy az Egyesült Államokban kapható 2,4 literes, 230 lóerős motorral szerelt Ariel Atom 56 480 dollárba kerül. Meglévő Atom átalakítását is vállalják, ez esetben 49 000 illetve 69 000 dollár az ár – miért költene bárki is ennyi pénzt arra, hogy elrontsa autóját? Ráadásul pontos dátummal se tud szolgálni a Rezvani Motors azzal kapcsolatban, mikor lesz megvásárolható a Beast nevű autó, „néhány hónap múlva” már lesz kipróbálható autójuk.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!