Mostanáig, amikor egy RS-modellnél közeledett a generációváltás időpontja, a kínálatot egy Plus utónevű, növelt teljesítményű és eseteként szabadon száguldó autóval koronázta meg a választékot az Audi. De ezentúl másként lesznek a dolgok, az RS6 Avant és az RS7 például egy Performance nevű változatot kapott végső megoldásként.
Legfontosabb változás, hogy a 4,0 literes V8-as biturbó teljesítményét 45 lóerővel megemelték, így annak már 605 lóerő a maximuma, a nyomaték 700 Nm, illetve túltöltéssel rövid ideig 750 Nm. Ez az extra teljesítmény 2 tizeddel fürgébb, 3,7 másodperces 100-as sprintet eredményez, a 200 km/órás sebességet 1,4 másodperccel gyorsabban, 12,1 másodperc alatt éri el az RS6 Avant és RS7 Performance, mint az 560 lóerős normál változat.
A Dynamic csomag rendelése esetén a 250 km/órás sebességlimitet a kombinál 280, az ötajtós kupénál 305 km/h-ra emelik, és ezzel együtt adják a nyomatékot oldalanként elosztani képes sport hátsó differenciálművet. A légrugós felfüggesztés átprogramozásával 20 mm-rel csökkentik a hasmagasságot, a 21 colos felnik is a Performance modellek sajátjai.
Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!