Annyira bejött a párduc-arc a Mahindra XUV 500-as terepjárónál, hogy alig látni belőle az útjainkon. Ennek pedig oka az, hogy az indiai keresletet is alig bírja csak kielégíteni a gyár, nekünk egyszerűen nem jut. Most ezt az agresszív megjelenést adaptálták a korosodó, 12 évvel ezelőtt bemutatott Scorpio terepjáróra.
Javítottak a zajszigetelésen, teljesen új az alváz, maradt az elöl kettős keresztlengőkaros- hátul merev tengelyes felfüggesztés, de csökkentették a dülöngélési hajlamot. Lecserélték a kormányművet, új fejlesztésű, de csak ötfokozatú, kézi kapcsolású váltó dolgozik az összes változatban, hátul még mindig csak dobfékek lassítanak. A fapados változatban műbőr üléseket, 2,5 literes, 75 LE/200 Nm csúcsteljesítményű közös nyomócsöves turbódízelt találunk motorleállítóval, és ezzel nagyjából a végére is értünk a szériafelszerelés felsorolásának – nincs hátsó szélvédőfűtés vagy a kézifék-visszajelző lámpa.
A második felszereltségi szint lényegében az alapváltozatot jelenti annyi eltéréssel, hogy abban már az egyébként kínált, 2,2 literes, 120 LE/280 Nm csúcsteljesítményű turbódízel dolgozik, és itt már összkerékhajtás is kérhető. Ez utóbbi egyébként csak itt, illetve a sorban hatodik csúcs-felszereltségnél rendelhető, egyébként csak hátsókerékhajtással készül a Scorpio. Utóbbi modell LED-es szemöldököt, érintőképernyős fejegységet és légkondicionálót is kap. Az alaposan felfrissített Mahindra Scorpio forgalmazása hamarosan megindul Indiában.
Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!