Az Audi kínálatának elektromos átállításában fontos szerep hárul a Premium Platform Electric műszaki alapnak, amelyet az e-tron GT és RS e-tron GT-hez képest továbbfejlesztenek, és elsőként majd a Q6 e-tron nevű szabadidő-autónál használnak. Ez egyébként nem keverendő a Q6 néven tavaly piacra dobott, a márka eddigi legnagyobb méretű szabadidő-autójával, az a kínai piacra szánt modell nélkülöz bármiféle elektrifikációt.
Annyiból is fontos autó a Q6 e-tron, hogy ez lesz az első villanyautó Ingolstadtból, amelynek az akkumulátorát is házon belül készítik. Ahogy azt a márka többi modelljénél már megszokhattuk, a normál kombi befejezés mellett kupésan ívelt tetővel ellátott Sportback változatot is kínálnak majd. A meglévő Q4 e-tron és Q8 e-tron villanymotoros szabadidő-autóknál sokkal nagyobb töltési teljesítményt kínál majd a PPE alap 800 voltos nagyfeszültségű rendszere.