Még 2019 elején ismerhettük meg a Volkswagen ID.Roomzz elnevezésű tanulmányát, amelynek a sorozatgyártású változata lesz az ID.6-os modell, a több mint 5 méter hosszú akkumulátoros-elektromos kombi. A fejlesztés során veszített kecsességéből az autó, és ezen az a tény se változtat, hogy az X, azaz szabadidő-autós körítésű változatot látjuk.
A kínai piacon az ID.4-eshez hasonlóan kétféle megjelenéssel (FAW-VW és SAIC-VW) kínálják majd a típust, a karosszéria hossza 4876 mm, szélessége 1848 mm, magassága 1680 mm és 2965 mm a tengelytávolság. Ebben a nagy méretű karosszériában három üléssornak és 7 ülésnek jut hely. A műszaki részletekről annyit tudni, hogy 204 lóerő csúcsteljesítményű, a hátsó kerekeket hajtó villanymotorral árulják majd a VW ID.6 X-et, tehát az ID.4-es hajtását kapja – utóbbi se választható összkerékhajtással a kínai piacon.