A Geely irányítása alatt újjászülető Smart márka a #1 nevű ötajtós kompakttal indított, és hamarosan hivatalosan is leleplezik a második modellt, ami a már ismert autó szabadidő-kupé változata. Nem csak az övvonal felett van eltérés, ahol laposabb, íveltebb a tető vonala, de maga a karosszéria is nagyobb, a tengelytávolságot 35 mm-rel nyújtották meg, a karosszéria pedig 17 centivel hosszabb a #3-asnál – vajon ezek között félúton lesz majd a #2?
Nem lesz eltérés a motorkínálatban, tehát alapesetben 272 lóerős hátsó hajtómotort kap a Smart #3, ez 245/45 R19-es abroncsokon gördül, a Brabus változatban egy 156 lóerős hajtómotor kerül előre, így jön össze a 428 lóerős rendszerteljesítmény, ehhez 245/40 R20-as abroncsokat adnak. Várhatóan csak jövőre kerül sor a Smart #3 hivatalos bemutatójára, és az első példányok az ősszel érkeznek majd Európába, pontos menetrendet majd a leleplezéskor tudunk meg.