Japánban szokás szerint rögtön a modellújdonság bejelentésével egy időben megindul az értékesítés, szóval az alapján, hogy sok kereskedésben már ott vannak a felfrissített Mazda3-asok, napokon belül várható a hivatalos sajtóközlemény is.
Lecserélték az első lökhárítót, a hűtőrács króm kerete immár nem nyúlik bele a fényszóróba, megváltozott a ködlámpák körüli légbeömlő formája is. Hátul csökkentették a lökhárítóban lévő fekete betét méretét, és ezzel együtt az itt lévő macskaszemek is átalakultak. Az utastérben egy érdemi változás van, sokkal nagyobb lett az első ajtókon lévő zseb.
Japánban egyedüli benzinesként az 1,5-ös marad, a 2,0 literes nem választható többet, cserébe az eddig is kínált 2,2-es mellett mostantól az 1,5-ös dízel is elérhető. Továbbra is a kínálat része a 2,0 literes Skyactiv benzinmotort és a Toyota bolygóművét/villanymotorját kombináló benzin-elektromos hibrid, ennek az exportját továbbra sem tervezik. Fontos újdonság még a G Vectoring Control nevű fejlett menetstabilizáló megjelenése, ez a sportos vezetési élményt növeli a sofőr által nem érzékelhető beavatkozásaival. Amíg Japánban napokon belül debütál a felfrissített Mazda3-as, nekünk várhatóan a Párizsi Autószalonig kell várnunk.
Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!