Eddig se nagyon vesződött a gyár a Focus ST álcázásával, de most itt vannak a kompakt autó legforróbb változatát szériaállapotában mutató fényképek. A sárga szín kicsit sötétebb árnyalatú lett, az ST-Line-hoz képest az első légbeömlő nagyobb méretű, és sötétszürke a kontrasztos szín, ami az első-hátsó lökhárító mellett a felniken is tetten érhető.
Az utastérben minimálisak a változások, a műszerfal betétje karbon mintát kap, a kormány karimája pedig jobban megmarkolható, no és az első Recaro gyártmányú ülések magas oldalsó párnákkal készülnek a sportos haladásra; csak reménykedhetünk, hogy ezúttal kicsit alacsonyabbra kerül az ülőlap.
Műszakilag fontos változás, hogy mivel világszerte kínált modellről lesz szó, az eddig az RS-nek/Mustangnak fenntartott 2,3 literes turbómotor kerül a kocsi orrába. A hatfokozatú, kézi kapcsolású váltóval párosított négyhengeressel kapcsolatban 275 lóerős teljesítményt emlegetnek – elsőkerékhajtással az is bőven elég. Bővebben a hamarosan várható hivatalos leleplezés alkalmával tudunk meg a Focus Focus ST-ről.